Kiekviename versle šiais laikais elektroniniu parduotuviu kurimas tampa pagrindu išlikti, pagrindu norint nepradingti atšiaurioje rinkoje. Juk šiais laikais sakoma, kad jeigu tavęs nėra internete, tai nėra iš viso. Dėl to jeigu ne elektroninė parduotuvė, tai bent pristatanti svetainė kažkokia turėtų būti. Todėl šiandien kviečiu pasinaudoti gerais patarimais, rekomenduojančiais susikurti tikrai gerą elektroninę svetainę arba elektroninę parduotuvę.
Ieškokite specialistų
Pats geriausias patarimas yra tiesiog susirasti specialistus, kurie iškart jums galėtų protingai suteikti paslaugas ir padaryti visus darbus, kuriuos reikia. Ko jau ko, bet programavimo tikrai moka ne kiekvienas, ir jeigu jūsų sritis yra kita, turbūt patys geros svetainės nesusikursite. Žinoma, jeigu jaučiatės labai IT raštingas, tuomet galite naudotis esamomis interneto svetainių kūrimo platformomis. Visgi, susikurti gerą svetainę nelengva ir jai reikia ne tik programuotojo, bet ir dizainerio, taip pat tekstų redaktoriaus. Žodžiu, viso pluošto labai gerų specialistų, kurie galėtų jūsų nenuvilti, kurie galėtų padaryti tikrai viską gerai.
Neapkraukite puslapio
Dar vienas primygtinis patarimas – neapkrauti puslapio. Jūs tikriausiai norėsite prirašyti ten visko. Ir kokia gera jūsų įmonė, ir kaip jums šovė mintis kažkada imtis verslo, bet iš pradžių ėmėtės kokio nors kito, tik vėliau šito ir t.t. Iš tiesų interneto raida dabar yra labai aiški. Po to, kai internete lyg negyvenamoje planetoje įsikūrė žmonija, čia buvo dedama kuo daugiau informacijos, kad tik nebūtų tuščia. Tačiau dabar jau per nereikalingą informaciją yra sunku praeiti, taip pat sunku aplenkti reklamą. Žmonės rausiasi internete kaip šiukšlyne ir ieško jiems reikiamos informacijos. Tad neapkraukite puslapio dalykais, kurie yra svarbūs tik asmeniškai jums, arba kurie atrodydavo svarbūs prieš 5 metus svetainėms, bet dabar moderniausiuose tinklapiuose tų dalykų nėra. Tarkime, skiltis „misija, vizija, vertybės“ skamba labai biurokratiškai, yra niekam pasaulyje neįdomi, ir tik be reikalo užkrauna puslapį.
Mąstykite kaip klientas
Jeigu nežinote, ką palikti, ką įdėti, geriausia mąstyti kaip klientui. Arba kaip partneriui. Tiesiog kaip auditorijai, kurios daugiausiai pas jus į svetainę ateis ir kuri jums bus svarbiausia. Pagalvokite, ko tie žmonės ieškos. Kainų už paslaugas ar jūsų įmonės vakarėlio nuotraukų? Taip pat ir pagalvokite apie tai, ko jiems geriau nepamatyti. Geriau nepamatyti, kad jūsų įmonė įsikūrusi apgriuvusiame sandėlį primenančiame biure, tačiau verčiau nurodyti kontaktus, pademonstruojant, kad esate netoli centro.