Vis daugiau atsirandančių internetinių drabužių parduotuvių pagrindinė priežastis – tai šiuolaikinio žmogaus laiko taupymas visose gyvenimo srityse. Elementaru, kad apranga yra aktuali kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo jo lyties, amžiaus ar pažiūrų. Vis didėjanti internetinių drabužių parduotuvių pasiūla augina didžiulę konkurenciją norintiems naujai įsilieti į šią rinką. Dėl šios priežasties nutarėme suteikti keletą patarimų, norintiems atidaryti internetinę drabužių parduotuvę ir startuoti sėkmingai.
Teisinga komunikacija
Svarbu prisiminti, kad prekės, kurių nereikia išbandyti ar pasimatuoti prieš perkant, visuomet yra paklausesnės. Perkant aksesuarus ar papuošalus, klientui apsispręsti pirkti yra kur kas lengviau, nei apsirūpinant apranga. Norint pagerinti drabužių perkamumą reikia įdėti daugiau pastangų – būtinos profesionalios nuotraukos ir labai detali informacija apie medžiagą bei dydį. Taip pat verta apsvarstyti ir prekės grąžinimo galimybę – klientai labiau linkę pirkti prekę, kurią bus galima grąžinti atgal, jei ji netiktų.
Norint būti matomiems neužtenka aukštos kokybės ar plataus prekių asortimento – nemažiau svarbu tinkamai sukurti savo įvaizdį ir papasakoti apie save. Šiandien socialiniai tinklai yra tinkamiausia erdvė kalbėti apie save. Sukurkite savo elektroninės drabužių parduotuvės Facebook puslapį, prisijunkite prie Twitter erdvės ir kontaktuokite su klientais, partneriais bei žurnalistais. Tai padės sustiprinti jūsų prekinio ženklo reputaciją.
Svarbiausia komunikacijos taisyklė – planuoti ją labai atsargiai ir apgalvotai. Suraskite pačius tinkamiausius tekstų rašytojus Jūsų produktams aprašyti. Reklaminė informacija, kurią siunčiate klientams, turi būti labai asmeniška, nes ne originalūs, šabloniški laiškai dažniausiai iš karto yra filtruomi į neskaitomus laiškus, iš kurių vėliau pakartotinai pasiekti klientą yra beveik neįmanoma, ypatingai kai drabužiai internetu šiandien yra be galo plati niša.
Be galo svarbus aspektas – tai prekių grąžinimo politika. Internetu apsiperkantys klientai labiau linkę pirkti, turėdami garantiją, kad galės sugrąžinti įsigytą prekę atgal, jei to prireiktų. Savo elektroninėje parduotuvėje klientus supažindinkite su prekės grąžinimo politika ir terminais.
Elektroninė prekyba gali būti puikus kanalas, kuriuo galima parduoti stilių. Naudojantis šiais esminiais patarimais, būsite užtikrinti, kad kliento apsipirkimo patirtis internetu bus tolygiai maloni apsipirkimui fizinėje parduotuvėje.